2014. április 14., hétfő

Essence XXXL shine szájfény {teszt}

Sziasztok Lányok! Egy teszttel jelentkezem ma, az Essence XXXL shine szájfényről fogom megírni a tapasztalataimat. Ezt a terméket egy kedves bloggerina, Zenzen nyereményjátékán nyertem anno, s megígértem Nektek, hogy le is tesztelem.  Ha pedig nem szeretnétek semmiről lemaradni, kövessétek a blogot Bloglovin'-on is! ;)
A folytatásért kattints a tovább olvasom-ra!
Amit a leírás ígér: XXXL shine szájfény, fénylő szájfény, hidratál és nem ragad. 18-as sparkling papaya árnyalatú.
Kinézet: Átlagos Essence kinézet, jól olvasható szöveg. Nálam pluszpontnak számít, hogy a leírását feltüntetik magyarul is. Sajnos már nem kapható ez a termék, de egy nagyon hasonlót árnyalatot tudok helyette ajánlani, az a 25-ös árnyalatú bright side of life-t. 5/5
Tartósság: 2 óráig tart míg teljesen beszívódik és fénynek hűlt helye marad az ajkaimon, csak a sok kis csillámot lehet észrevenni ennyi idő elteltével. Nem valami tartós sajnos :( Illatát tekintve kellemes, gyümölcsös, egyáltalán nem tömény,sem hivalkodó. 5/3,5
Minőség: A színe nem nagyon pigmentált, de még így is üde. Más Essence szájfény társaival összehasonlítva nem az a ragadós fajta, ami nagy szerencse. A hidratálást, mint előnyt nem mondanám, szerintem szárítja egy kicsit a számat,de nem közvetlenül a felkenés után, ezért érdemes felvitel előtt ajakápolóval hidratálni. Felkenve szép színt láthatunk. 5ml kapunk, ami 12 hónapig őrzi meg a minőségét, maximum 599Ft-ért. 5/4
Összegezve: Egy jó szájfényt kapunk, jobb tetszett mint a korábban tesztelt Essence szájfény. A tartóssága itt szerintem a legnagyobb gond, ha az jó lenne a tökéletes szájfényről beszélhetnénk. Ár-érték aránya is jó!15/12,5 pont! Gratula, Essence XXXL shine szájfény!






*A blognak semmi kötelezettsége nincs az Essence márkához, saját véleményemet olvashatjátok!:)
Hogy tetszett a poszt? Milyen szájfényt használtok? Ilyen márkájút próbáltatok már? Várom a kommenteket! xoxo:Yvett

6 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik a színe! :) nekem is van 1-2 Essence termékem, bár azok főleg szemhéjpúderek/szemceruzák.
    Emma xx
    http://iemmafashion.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik Emma! :) Egyre többet vásárolok én is, de még nem rendelkezem sem szemhéjpúderrel, sem szemceruzával tőlük. De itt az ideje kipróbálnom! ;)
      xoxo

      Törlés
  2. Szia,ennek a szájfénynek eszméletlen szép színe van. Az én kedvencem a Miss Sporty 'miss coctail' féle szájfénye.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Örülök, hogy Neked is tetszik!! :) Azt még nem próbáltam, de mindjárt lecsekkolom! ;)
      xoxo

      Törlés
  3. Nagyon szeretem az essence szájfényeket, de általában mindig a legvilágosabb árnyalatokat használom, gyakran rúzs fölé :)

    Ha van egy kis időd és kedved, nézz be hozzám, nyereményjátékot indítottam, és három ajándékcsomagot is kisorsolok! :)
    http://highheelsandcakes.blogspot.hu/2014/04/tripla-nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor egy cipőben járunk Dóri! :) Igen, én is szoktam, de simán is használni.
      Köszönöm, jelentkeztem még anno!
      xoxo

      Törlés

köszi a kommentet!<33