2014. március 31., hétfő

Outfit: Budapest

Sziasztok Lányok! Remélem mindenkinek csodásan telik a hétfői napja! Kitartás, nemsokára itt a péntek!! Nemrég Budapesten jártam, családi programok, rokonlátogatás és barátnőzés céljából. Persze, a ruhavásárlás is betervezett volt, ugyanis szerettem volna venni, egy csinos kis feketét, a szalagavatóm afterpartyára. Természetesen sikerült!! Kíváncsiak vagytok mit választottam, megmutassam egy poszt erejéig? Képzeljétek el, hogy az egyik legjobb barátnőm, akivel vásárolgattam, másnap, amikor már hazautaztam, írja, hogy ő is talált, egy jó ruhát szintén a szalagavatójára. Na, és mit választott? Ugyanazt azt a ruhát, a Westendben választható 1000 ruha közül!!! :D Nem, hihetetlen? A képek egyébként a vásárlós napon készültek. Imádom Budapestet, ha összeszámolom már, az itt eltöltött napokból több év jönne ki! I BP. Az outfitről, most különösebben nem írnák, csak annyit, hogy az inget avattam fel(H&M-ből való), amit láthattatok a Téli haul-leárazások bejegyzésemben is. Ha szeretnétek, akkor kövessétek Bloglovin'-on is a blogomat!
Ui. Jaj, és szurkoljatok értem, mert április 12-én szóbeli nyelv vizsgázom! Már most izgulok!
A folytatásért kattints a tovább olvasom-ra!












Kíváncsiak vagytok, hogy mit rejt a Zara-s táska? :)
Outfit
Kabát: Westend
Sál: Róma
Nadrág: ?
Csizma: Deichmann
Táska: Orsay
Ing: H&M
Napszemcsi: Firmoo
Karkötők: Avon
Kardigán: Olasz butik
Hogy tetszett a poszt? Ti is szeretitek Budapestet? Várom a kommenteket! xoxo:Yvett

2 megjegyzés:

  1. Csinos voltál, s!zeretem a szürkét! A táskád pedig instant szerelem nagyon tetszik! :)

    Nyereményjáték van a blogomon, ha van kedved jelentkezz :) http://autumninneverland.blogspot.com/2014/04/born-pretty-store-nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Kriszti!! :) Nekem is nagy kedvencem <3
      Természetesen benézek! xoxo

      Törlés

köszi a kommentet!<33