2014. május 9., péntek

Körömlakkgyűjteményem

 Sziasztok Lányok! :) Újra itt vagyok, (érettségi írásbeliim voltak) és egy tartalmas bejegyzéssel készültem Nektek! Lefotóztam a körömlakkgyűjteményemet, ami sok-sok színes darabból áll. Összesen 28 darab, de mindig bővül a szezon slágerszíneivel. Igaz, mióta géllakozott a körmeim a kezemen (lassan 1 éve), ritkábban nyúlok hozzájuk, csak a lábam csinosításához használom. A lakkokat márka szerint válogattam össze,balról jobbra haladok a megnevezésükkel. Ha eddig még nem tettétek meg, akkor csatlakozzatok a blog követőihez Bloglovin'-on, persze csak ha szeretnétek!

 Ha kíváncsiak vagytok a folytatásra, kattintsatok a tovább olvasom-ra!



Vigyázat, sok kép következik! ;) 


 A Kaloss csapat:
"Kallos gyorsan száradó, tartós körömlakkok''
Kallos Nail colour 0: Ez az átlátszó lakk, ami tökéletes fedőlakknak.Én még az új ékszereim bekenésére is szoktam használni, hogy sokáig megőrizzék a színűket.
Kallos Nail colour 2: Legtöbbször a lábaimat lakkozom vele, gyönyörű ezüst színe van.
Kallos Nail colour 107: A kissé csalóka, mert gyöngyház menta színe van, igazából.
Kallos Nail colour 28: Igazi csajos, babarózsaszín árnyalat! :)
Kallos Nail colour 14: Visszafogott, krém színű.

A Sissi csapat:
Sissi 33: Halvány nude körömlakk, amivel egyszerű, de nagyszerű köröm készíthető.
Sissi 04: A nude körömlakk gyöngyházfényű társa, ami csodás. Nem véletlenül van kettő belőle.
Sissi 18: Kicsit merész pink színe van, de nyárra bevállalható.
 A Miss Sporty csapat:
"Tartós színek akár 7 napon át. A szélesebb kefe megkönnyíti a felvitelt."
 Miss SportyLasting Colour up to 7 days 940:  Színét változtatja, ha ráesik a fény. Halvány lila árnyalatú.
Miss Sporty Quick Dry 'n 1 min 24:  Gyöngyházfényű babarózsa színű.

Miss Sporty Twinkle Shine 107:  Nevét nem meghazudtolva, csillog-villog.
 Az Aden csapat:
"Hippoallergén, magas fényű tökéletesen fedő körömlakk"
 Aden 32: Szerintem ennek, különös, meghatározhatatlan színe van, de attól még szép!
Aden 17: Ha volt már baba rózsaszín, akkor a baba kék sem maradhat ki a sorból.
Aden 22: Élénk pink, szerintem tökéletes választás nyárra egy tengerparti nyaraláshoz!
 A Lora csapat:
''Express finish körömlakkok''
Lora 81: Ezt a lakkot egyszer használtam, azért, mert nem szeretem a sötét színeket. Ajándékba kaptam.
Lora 7: Talán ebből a márkából ezt használtam a legtöbbször, mert csillámos színe miatt sok mindennel variálható.
Lora 21: Halvány rózsaszín színű, apró csillámokkal.
 A díszítőlakkok csapata:

Aden 91:Csíkok, pöttyök, miegymás ha kezem ügyébe akad!
Aden 21: Legfőképpen virágok, csíkok rajzolására szoktam alkalmazni.
Rose nails A 01 : Remek összetevője a francia manikűröknek!
 Vegyes lakkok csapata:

Essence 05- toffee to go: Tipikus nude körömlakk, ami minden lánynál megtalálható.
H&M Superpink: Nagyon intenzív pink színe van, egyik favorit lakkom!
Catrice London Weather Forecast: Matt szürke színe van, az egyik ékszerem javításához vettem, próbálni, még nem próbáltam körmön.
Elegant Galaxy: Ezüst csillámok mindenhol :D!
 Csoportkép
Follow on Bloglovin
Hogy tetszett a poszt? Melyik a kedvenc körömlakkotok és márkátok? Várom a kommenteket! xoxo:Yvett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

köszi a kommentet!<33