2014. június 13., péntek

Outfit: Candy-floss

 *English version below* Sziasztok Lányok! Egy kicsit másféle outfitet szerettem volna összeállítani, nem a tőlem megszokott színekből. Így esett a választásom a rózsaszín-menta kombóra. Őszintén megvallva féltem attól, hogy nem illenek egymáshoz! De, most így visszanézve szerintem remekül passzolnak. Igazi tavaszi/nyáresti szett! Kíváncsi vagyok a ti véleményetekre, hogy bejön Nektek vagy sem?! Öltözékem minden darabját láthattátok rajtam már, kivéve a H&M-ből való skinny farmert, amit 2999FT-ért vettem. Azóta nagy kedvenc, szívesen viselem bármikor! A vattacukor meg csak hab a tortán! ;) Ha van kedvetek, akkor kövessétek a blogot Bloglovin' segítségével!
***
Hey Girls! I want to created a different outfit, what you never seen before from me. I choosed that pink-menta combination. To be honest, I was scared of this outfit because it is not really match! But, I look back now, and I suppose this is really match. A very nice spring/summer night outfit! I'm looking forward to your comment, what do you think, yay or nay?! This outfit every piece you have seen before,except my new skinny jeans from H&M store, what I bought for 2999FT (~10€).  Since this is my big favourite, I love where in any time and place! The candy-floss just an extra! ;) Please follow my blog via Bloglovin!


 A folytatásért kattintsatok a tovább olvasom-ra!








 Nagyon matchy-matchy :D!


Ekkor a cipellőmről nem készült kép, ezért beraktam ezt a régebbit ide.

Outfit:
Blézer/Blazer: Orsay
Top: Olasz butik/Italian store
Farmer/Jeans: H&M
Ballerina/Ballerina flats: Maraolo
Napszemcsi/Sunnies: H&M
Gyűrű/Ring: C&A
Fülbevaló/Earring: C&A
Hogy tetszett a poszt? Ti is szoktatok felvenni nem összeillő színeket? Várom a kommenteket! xoxo:Yvett

4 megjegyzés:

  1. Nagyon csinos, főleg a blézer tetszik. (na jó nem is, mert a vattacukor a kedvenc :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Ági!! :) Haha, ha tudnád, hogy milyen finom volt! :D Szép napot!
      xoxo

      Törlés

köszi a kommentet!<33