2014. november 7., péntek

Outfit ötletek őszre

Sziasztok Lányok! Hazaértem a csodálatos Franciaországból, nagyon jó volt, minden percét élveztem :)! Természetesen készítek majd élménybeszámolót, először a tavalyi adventi vásárt foglalom majd össze Nektek. Most viszont outfit ötletekkel készültem, ami segítséget adhat abban, hogy mit is viseljetek a maradék őszi napokon.Én mindegyiket nagyon szívesen felvenném, sőt sok hasonló darab megtalálható a ruhatáramban! Szerencsére ebben az évben enyhe őszünk van, sok-sok napsütéssel! Ne feledkezzetek meg Bloglovin'-on is követni, ha szeretnétek! Lássuk a szetteket:Street style for fall
Ha kíváncsiak vagytok miket ajánlok még, akkor kattintsatok a tovább olvasom-ra!
Street style for fall by yvettfulop-1 featuring a burberry coat

Born to be wear brown:
Az egyik kedvenc színem amit szívesen viselek ősszel, az a barna. Mivel mediterrán típusú lány vagyok, ezért a Föld színek állnak igazán jól. Szóval a barna hajú, barna és zöld szemű kreolbőrű lányoknak bátran ajánlom ezeket az árnyalatokat, amit az első szettben láthattok! A ballonkabát igazi alapdarab, bármilyen outfitet rendkívül csinossá tud tenni! A fekete leggings egy kényelmes viselet, de mindenképpen válasszunk hozzá olyan hosszított felsőt ami eltakarja a megfelelő testrészeinket! Bokacsizmával, és párducmintással sállal feldobhatjuk.
Burgundy

Burgundy by yvettfulop-1 featured in miranda kerr looks
Fan of burgundy:
Tavaly óta nagy rajongója vagyok a burgundi színnek, szívesen csempészem bele az összeállításaimba. Ez egy nagyon csajos outfit, az 5 közül, ez lett a kedvencem! Itt most feketével és ezüsttel kombináltam.Persze, ha hűvös idők járnak, akkor a bőrszoknyához vegyünk fel egy fekete harisnyát, úgyis nagyon dögös lesz!

Fallin'

Fallin' by yvettfulop-1 featuring ballet shoes
Fallin':
Ez a szett gyönyörű napsütéses őszhöz lett elképzelve, amilyen a héten volt! Talán a ballerina cipő merész ötlet volt, de sokaknak nem fázós a lába... Ez egy tipikus olyan szett, amit én is viseltem suliba, sőt munkahelyre is megállja a helyét, mert a menta színű blézer elegánssá varázsolja a hétköznapi szettet! Mentamániások kötelező viselet!! ;)
Pink-twinkle

Pink-twinkle by yvettfulop-1 featuring sweatshirts hoodies
Bad hair day:
Ha esik az eső, általában edzőcipőt veszek fel. Egyrészt mert kényelmes, másrészt, ha összekoszolódik, akkor gyorsan lemosható róla. Egy teli pink felső kit nem derítene jobb kedvre, egy borongós napon? A sapka felirata meg telitalálat szerintem, mert rossz esős időben nagyon sokszor rakoncátlankodik az eredetileg hullámos hajam, sosem áll úgy ahogy szeretném!! Sorstársaim szerintem most felsóhajtottak :D!
Oversize

Oversize by yvettfulop-1 featuring a knit sweater
Oversize:
The grey is a new black. Ez az én meggyőződésem. Sokan 'túl szürkének' mondják, de én nem így vagyok vele. A fekete és szürke párosítása szerintem sikkes!!! Még mindig divatban vannak a túlméretezett pulcsik, ami leggings-szel viselve, tökéletes! A statement, vagyis a hangsúlyos nyakláncok is a fénykorukat élik, nem is beszélve az örökzöld bőrdzsekiről! ;)
Follow on Bloglovin
Hogy tetszett a poszt? Találtatok kedvencet? Várom a kommenteket! xoxo:Yvett

1 megjegyzés:

köszi a kommentet!<33