2014. november 19., szerda

Gél lakk-Körömnapló #1


Sziasztok Lányok! Ígértem Nektek már régóta, hogy összeszedve megmutatom az eddigi körmeimet, nos most végre elérkezett az idő! Már lassan 1,5 éve boldog körmök tulajdonosa vagyok, hiszen azóta tartós lakkoztatok (=gél lakk). Nálam töretlen a sikere a gél lakknak, viszont a műkörmösöknek nem, mert most a harmadikhoz járok, de oda már szinte 1 éve. (Ebben a posztban, még csak a második körmösöm munkáit láthatjátok.) Viszont a mostanira már tényleg azt tudom mondani, hogy 100%-ban megfelelő számomra. Amit leszögeznék, hogy bár a kivitelezés nem saját munka, de körmök kitalálása mindig az én ötleteim voltak.
Úgy gondoltam, hogy egy kis sorozatot indítok belőle, és 2 havonta megmutatnám 4 gél lakkozott körmömet :) Az első adagot el is érhetitek a tovább olvasom-ra kattintva. Ha pedig kedvet kaptatok kövessetek Bloglovin'-on is!
Menta köröm flitterekkel
Ezt a manikűrt még a második körmösöm készítette. Menta körmök, flitterekkel. Sokan a menta színt inkább világoskéknek titulálták, de én hajthatatlan vagyok amellett, hogy ez akkor is menta zöld! Itt még kocka formájú körmökkel láthattok, nem sokáig... ;)

Babarózsaszín ezüst strasszokkal 
All-time fave! Na jó csak az egyik. :) Itt már mandulaformájúak a körmeim és maradtam is ennél. Szerintem ez a forma áll nekem jól. Ez a babarózsaszín manikűr, visszafogott, nőies és épp ezek a jegyek teszik nagyszerűvé. Ráadásul még egy kis pluszt adnak az ezüst strasszkövek. Imádom kidíszíttetni a gyűrűsujjamat! 
Outfit: Boyfriend jeans
Outfit:Flowers

Nude-pink:
A hétköznapi nude körmöket fel szerettem volna dobni valami vagány színnel. Így született meg a nude-pink kombináció. Bár szívem szerint most megfordítanám az arányokat, de akkor nagyon tetszett. A gyűrűsujjamon való ezüst pontozás feldobja.
 Outfit: Pastel colours


Narancs-arany:
Ez volt a tavaly karácsonyi manikűröm. A félholdas manikűröket nagyon kedvelem, így esett erre a választásom akkor. Nem tudom mennyire látjátok jól a képeket, de maga az alaplakk (narancs) is csillámos. Igazi ünnepi hangulatot varázsolt!! ;)


Follow on Bloglovin
Remélem tetszett ez a kis napló!! Várjátok a következőt? Melyik a kedvenc? Várom a kommenteket! xoxo:Yvett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

köszi a kommentet!<33