2013. március 14., csütörtök

Outfit: Oversize sweater

Follow my blog with Bloglovin

Sziasztok Lányok! Végre visszatérhettem és mostantól teljes erőbedobással üzemel a blog. Remélem nem hagytok cserben és sok-sok visszatérő látogatóval gyarapodik a 'közösség' :) Amit nagyon köszönök nektek, az hogy nem, hogy csökkent hanem nőtt a rendszeres olvasók száma amit a 'Sweethearts' felirat alatt láthattok és iratkozhattok fel, ha eddig nem tettétek meg! Már csak 5 kedves követő kell a 100-hoz, aztán nyereményjátékot indítok. Ma egy kora tavaszi napon viselt outfitet láthattok tőlem, főszerepben az idei nagy sikerű Oversize sweater- el, amit magyarul Túlméretezett pulcsinak mondunk. HAUL-os posztban ő nyerte el leginkább a tetszéseteket, bevallom nekem is. Itt egy szürke csőnadrággal viseltem, mert szerintem, az egy íratlan szabály, hogyha felül bő felsőt viselünk akkor csőnadrágot vegyünk fel hozzá, mert ha az is trapéz illetve bővebb szárú akkor furán mutatna az összhang. Remélem teszik ;)
A folytatásért kattints a tovább olvasomra!







Amit viseltem:
Bőrdzseki: Westend
Pulcsi: Olasz butik
Nadrág: Olasz butik
Csizma: Deichmann
Sál: Rómából <3
Karkötők: Avon
Óra: C&A
LÁJKOLJ|KÖVESS|KÉRDEZZ
Hogy tetszett a poszt? Nektek van 'oversize' pulcsitok? Hogyan szoktátok viselni? Várom a kommenteket! Xoxo:Yvett

6 megjegyzés:

  1. szió ^^ nemrég találtam rá a blogodra, de 100%, hogy követni foglak, nagyon tetszenek a bejegyzéseid :)
    a túlméretezett/nagy pulcsiknál én is mindig betartom a bő-szűk szabályt, általában csőfamerrel hordom, a nagyon hosszúakat néha leggingsel v. vastag harisnyával. De már alig várom a tavaszt >.<

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Andi! :) Nagyon aranyos vagy!! Akkor tuti biztos,hogy stílusos vagy. Juj, én alig várom..jöhetne már :D xoxo

      Törlés
  2. Beautiful outfit,love your hair and I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin???
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you Nessa! And thanks again for the sweet comment. Yes we will! xoxo

      Törlés

köszi a kommentet!<33