2013. március 18., hétfő

Nivea Creme {teszt}

Sziasztok Lányok! Először is egy fontos dologra hívnám fel a figyelmeteket. Július 1-jén megszűnik a Google Olvasó aminek segítségével sokan olvastok blogokat. Ezért sok blogger köztük én is megtaláltam az ideális megoldást a BLOGLOVIN't. Én is regisztráltam (következő posztban leírom hogy kell) pár kattintás és már felvettem az eddig olvasott blogjaimat. Szeretnék minden kedves olvasómat kérni, hogy csatlakozzon ehhez az oldalhoz, mert szeretném, ha továbbra is olvasnátok a blogomat.

KÖVESSETEK A BLOGLOVIN'-on! (Following gomb megnyomásával)


Ma egy tesztet hoztam, a Nivea Creme-ről, ami az egyik legnépszerűbb hidratálókrém. Na de lássuk, hogyan teljesített. A folytatásért kattintsatok a tovább olvasom-ra!


Amit ígér a leírás szerint: Világszerte a legkelendőbb hidratálókrém. Különlegesen gazdag és gyengéd ápolás a bőrnek. Tartósítószer-mentes, bőrazonos Euceritet tartalmaz.
Kinézet: Egyszerűségre törekedtek a gyártók. Jól olvasható, lényegre törő. Sötétkék alapon fehér betűk. Pici, lapos, tégelyes kiszerelés minden táska alján elfér. 5/5
Tartósság: Én minden lefekvés előtt a kezemet és a számat szoktam bekenni vele, mert nagyon száraz a bőröm. A kézfejem még másnap délután is szoktam érezni a kellemes illatát. Jól hidratál, véd a további kiszáradástól! 12 hónapig őrzi meg a szavatosságát.Az állaga zsíros, így száraz bőrűeknek ajánlom főként.  5/5
Minőség: Sokat vártam tőle, mert annyi jót hallottam és olvastam erről a termékről. Szerencsére a jó híre 100%-ig igaz. 300-400 FT adják a 30 ml terméket. Ár-érték aránya is megfelelő. 5/5
Összegezve: Nagyon-nagyon szeretem, ez az eddigi legjobb termék amire pénzt adtam ki, ajánlani tudom mindenkinek! Dobpergést kérnék!! Először a blog történetében 15/15 pont! Gratula, Nivea Creme!





* A blognak semmi köze a Nivea céghez.
FACEBOOK|INSTAGRAM|BLOGLOVIN'
Hogy tetszett a poszt? Használtatok már Nivea krémet ? Mi a tapasztalatok? Várom a kommenteket, Xoxo:Yvett

4 megjegyzés:

  1. Igazi klasszikus, nekem ez mindig beválik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy Neked is bevált! :) Használd egészséggel! Köszi a kommentet! xoxo

      Törlés
  2. Thank you sooo much for the follow.^^
    Follow you back on bloglovin and gfc,too.
    Do you also follow me on gfc?
    Lovely greets

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you for the sweet comment Vanessa *.*! I follow you in anything :) xoxo

      Törlés

köszi a kommentet!<33