2012. szeptember 13., csütörtök

Outfit:Little pink dress



Heyhoo.:)Ekkor úgy döntöttem,hogy miért ne,szuper meleg idő volt és egy lenge pink-barack színű ruha volt az alapom.Szeretem feldobni az egyszerű ruhákat valami jó kis kiegészítővel,de mivel akkor pink volt a körmöm,a körmömhöz választottam ruhát,így színharmóniában voltak.A szomszéd városba mentünk sétálni és fagyizni,de végül padlizsán krém lett belőle,amit először ettem,de be kell vallani valami ISTENI finom,tuti egyszer megcsinálom :D Valaki egy jó receptet?YES,please!
Kattints a továbbra több képért!





 ISTENI finom volt!!*.*
Amit viseltem
Ruha:Ajándékba kaptam,talán H&M
Cipő:Kínai
Rózsa:H&M
Karkötő:Saját készítésű
Körömlakk:H&M

Mit szóltok az oufitemhez?Szoktatok nyári ruhát viselni?Várom a kommenteket!Xoxo:Yvett


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

köszi a kommentet!<33