2012. szeptember 15., szombat

Balatoni vásárlás eredménye

Heyhoo Csajok!A Balatoni kirakodós vásáros és butikus éjszakában sikerült néhány olyan darabra akadnom,ami elnyerte a tetszésemet így hazajött velem.Hogy mit is sikerült vásárolnom?:Két fürdőruhát,két körömlakkot,egy karkötőt,egy fülbevalót,és egy deot.Kattintsatok a tovább olvasom-ra,ha kiváncsiak vagytok mik lettek az új szerzeményeim.:))
A kiegészítőkről




Képzeljétek nagyon jó áron jutottam hozzá ehhez a pötyi Swarovski fülbevalóhoz,mindössze 400 FT volt és azóta ez a kedvencem.:)

Újabban ADEN körömlakk mániás lettem,azért,mert szuper színt és minőséget kapunk eléggé kedvező áron.290 FT volt.Halvány tengerkék színe van,amit a kép sajnos nem teljesen ad vissza.

Kallos márkától a gyöngyház árnyalatú türkiz zöldet választottam,mert még nem volt ilyen 260 FT.

Bementünk egy Kínaiba is azt hiszem Inváziónak hívják és ott vettem ezt a több sor gyöngyös karkötőt, 290 FT-ért(!!!)

Sajnos a két évvel ezelőtt vásárolt fürdőruhám,amit fürdésre és úszásra használtam eléggé elhasználódott,így be kellett újítanom egyet,ezt a matrózcsíkos bikini tetszett meg.Egyébként nagyon jól kihozza az ember barnaságát.3500 FT


Nem szorul különösebb magyarázatra. :DD 350 FT



Ő az idei nyár abszolút telitalálata.A szín a sztájl' és minden.Csak egy a gond,az első öblítésnél vigyázni kell,hogy ne engedje nagyon a színét,mert ugyebár elveszti a neonos csillogását.Már láthattátok az előző posztok egyikében .3200 FT

Ti mit vettetek mostanában?Hogy tetszenek a szerzeményeim?Várom a kommenteket!!Xoxo:Yvett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

köszi a kommentet!<33