2012. június 14., csütörtök

OOTD 11#~kontyos nap



Heyhoo Csajszik!Most egy outfites bejegyzést hoztam:sokak örömére nem tükörben pózolós{főleg a névteleneké :D}Nos ez az outfitet egy családi sütizés alkalmával viseltem.Meglepő,de a pulcsi ami rajtam van anyukámé volt valamikor,vagyis lehet jó cuccokat találni anyuink szekrényében!Kutatásra fel :D A hajam sem a megszokott volt,hanem kontyba raktam :)Ha szeretnétek lesz step-by-steb bejegyzés róla.Valamint az is lecsekkolhatjátok ahogy készül az új fejléce a blognak!Csekkoljátok ;)



Amikor a fotós nevetett :'D
Leendő fejléc :)Vélemény?

Pózerkodás :PP






Amit viseltem:
Felső:Kínai
Pulcsi:Anyucitól örököltem :D
Nadrág:Olasz butik
Sál:Olasz butik
Nyaklánc:Anyucitól örököltem :)
Mit szóltok ehhez outfithez?Hogy tetszik a leendő fejléc?:)Szoktatok anyukátok cuccait hordani?És szoktátok a hajatokat kontyba rakni?Várom a kommenteket!Xoxo:Yvett

2 megjegyzés:

  1. nagyon tetszik :) véletlenül kerültem ide, de nagyon tetszik a blogod, úgyhogy követni is foglak :)

    http://koromessmink.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Vikii,aranyos vagy :)!
      xoxo

      Törlés

köszi a kommentet!<33