2012. június 13., szerda

Napi téma:Hajfonatok

Heyhoo!:)Most egy napi témás résszel jövök,mert már rég volt.Az előző is nagy siker lett,több mint 500 oldal megjelenítéssel,remélem ez is olyan nagy sikernek örvend majd ;)Nos most a nyár nagy slágerét a hajfonatokat hoztam napi témául.Egyébként én is szeretem különböző fonásokba megcsinálni a hajam,ahogy ezt láthattátok már itt.Remélem megtetszik valamelyik és megcsináljátok!Nekem a halszálka fonás a favoritom,de az elkészítésében még nem vagyok perfect :D Ha sikerül,lesz majd steb-by-step poszt.Csodáljátok*


{f:wehearted}




Blake Lively :)
Miley Cyrus

















Hogy tetszenek a ezek a fonatok?Kipróbáltátok valamelyiket?Várom a kommenteket!Xoxo:Yvett
PS.:Lesz még egy része ha bejön nektek ;)
Várom a Ti  hajfonásos képeiteket  is akár az yvettfulop@gmailcom-ra !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

köszi a kommentet!<33