2015. szeptember 14., hétfő

Outfit: Flower pattern

Sziasztok Lányok! Ebben a bejegyzésben egy kis múltidézés következik. A képek tavaly augusztus elején készültek, ahogy éppen úton voltunk nyaralni Horvátországba... Tökéletes helyszínnek láttam a Szlovénia határát jelző táblát, hiszen ez volt akkor az első alkalom, hogy az országban jártam. Megsúgom nem az utolsó, mert ebben az évben ott voltunk nyaralni. (Instagram poszt itt) Nagy divatját éli még mindig a virágminta, főleg ha tavaszról van szó. Nem éppen voltam rajongója ennek a trendnek, mert csicsásnak és túl giccsesnek tartottam, de később, mint látható is, megváltozott a véleményem. Az outfit olyan darabokat is tartalmaz, melyeket még nem láthattok a blogon. Ilyen a virágmintás leggings, a fehér ujjatlan Tommy Hilfiger felső, és a szilikonpántos fehér szandál. Azért gondoltam, hogy megmutatom Nektek, mert a héten még tart a kánikula, szóval elővehetjük a hasonló darabokat. Remélem tetszik! :) Ha kedvet kaptatok, akkor követhettek Bloglovin'-on, hogy nehogy lemaradjatok valamiről.
(Ne haragudjatok a kicsit álmos fejért, a hajnali indulás volt az oka)
A folytatásért kattintsatok a tovább olvasom-ra! :)












Outfit:
Ujjatlan felső: Tommy Hilfiger
Blézer: Orsay
Napszemüveg: Takko
Leggings: Helyi butik
Óra: Brenett
Arm candy:
fehér gyöngyös: Avon, rózsaszín gyöngyös:
D.I.Y. szövött: Balatoni árus
Táska: Róma <3
Szilikonpántos szandál: Primo Valerio
Follow on Bloglovin
Hogy tetszett a poszt? Szeretitek a virágmintát? Várom a kommenteket, xoxo♥:Yvett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

köszi a kommentet!<33