2015. január 29., csütörtök

Bécs-élménybeszámoló

Sziasztok Lányok! Új év, új kezdet a lap életében is.. Mostantól próbálok mindent beleadni!
Tavaly kilátogattunk Bécsbe (első utam volt oda), ahol a Belveder kastélyt, Schönbrunn-ot, és Bécs belvárosát néztük meg, és az ilyenkor kihagyhatatlan adventi vásári forgatagban sétáltunk. Természetesen kóstoltam forralt bort, csokis epret ezeket szinte kötelező volt! Igaz eléggé drága, de ha már Bécsben vagyunk, akkor muszáj volt. Advent első vasárnapján utaztunk a sógorokhoz, másfél óra út után már ott is voltunk. A forralt boros bögrét meg is vásároltam, így már itthon díszeleg a polcomon szuvenírként. Nagyon-nagyon hideg volt, pedig felöltöztem rendesen, ezt a fotók is bizonyítják
A képek minősége sajnos nem kifogástalan, mert még a régi gépemmel készültek, de remélem az élmény nem sérül annyira! Ha utazásról van szó, akkor ujjongok örömömben, nem véletlen tanulok turizmus szakon ;)!  Ha kedvet kaptatok, akkor ne felejtsetek el Bloglovin'-on is követni a blogot!
A teljes élménybeszámolóért kattints a tovább olvasom-ra! :)
Segíííítssssséééég! Bent ragadtam egy telefonfülkében.. Na, de várjunk, most hol is vagyok... Bécsben vagy Londonban? 




Finom kis muffinok karácsonyi köntösben! 
"Ich liebe dich!"




Én és Mária Terézia :) A kedvenc magyar uralkodóm, micsoda véletlen, de Őt húztam érettségin!






Ez a Schönbrunn-i kastély belseje, sajnos aznap belül nem jártunk, mert nem volt látogatható.





A Schönnbrunn-i kastélyról azt érdemes tudni, hogy III. Károly ajándékozta lányának Mária Teréziának, és a férjével Lotaringiai Ferenccel éltek itt, valamint Ferenc létrehozta a kertjében lévő állatkertet, ami a világ első állatkertje.
Annyira aranyos kis mókusok voltak ugrándoztak az ágakon a kastélykertben, sajnos nem sikerült őket lekapnom, mert gyorsabbak voltak mint, én!:)









Az Osztrák Parlament





Mert a lángos mindenhol híres!






Outfit
Kabát: Reserveed
Sál: H&M
Sapka, kesztyű: Takko Fashion
Nadrág: H&M
Csizma: Deichmann
Táska: Orsay

Follow on Bloglovin
Remélem, hogy visszarepítettelek Titeket a varázslatos adventi világba :)! 
Hogy tetszett a poszt? Voltatok már Bécsben? Várom a kommenteket! xoxo:Yvett

1 megjegyzés:

  1. Mi is voltunk karácsony előtt! Az első utam volt Bécsbe, de beleszerettem elsőre, idén is menni fogunk az biztos! :)

    www.stylelounge.me

    VálaszTörlés

köszi a kommentet!<33