2014. október 13., hétfő

Dm és Rossmann haul

Sziasztok Lányok! Nemrég különböző drogériákban tartottam nagy bevásárlást. Egy kép erejéig le is fotóztam a kosaramban landolt. A Rossmannban és a Dm-ben is jártam. Márkák tekintetében mindenfélét vettem legyen szó, Essence-ről,Garnierről, Balearól, Gliss Kur-ról, Astor-ról. A színek nagyon narancsosra sikerültek! :D Ha van kedvetek követhettek Bloglovin-on! Nagyon-nagyon örülök, hogy lassan elérem a 90000 látogatószámot!
Ha szeretnétek minél gyorsabban értesülni a posztokról, akkor ne feledkezzetek el feliratkozni és Bloglovin'-on is követni!
 A folytatásért kattints a tovább olvasom-ra!

 Garnier Fructis Goodbye Damage sampon: Ezt a sampont az egyik barátnőm ajánlotta nekem. A balzsamjával együtt használom. Isteni citrusos illata van, ami napokig hajmosás után is érződik. Már többször újravásároltam. Szép fényessé varázsolja a hajamat. Ára: 800 Ft
Astor Big and Beautiful BOOM szempillaspirál:  Egy másik Astor szempillaspirált használtam eddig, de amikor bementem a Rossmannba, az nem volt árukészleten, így erre esett a választásom. Még nem volt ilyen szempillaspirálom, úgyhogy ez most bevetésen van ;). 2699Ft helyett most akciós 2199 Ft.
Balea Trend it up! száraz sampon: A DM saját márkás száraz samponját már többször újravásároltam, mivel, ha nincs időm és energiám hajat mosni, akkor kihúz a bajból! :) Az eper illatú viszont számomra teljesen új fogás, eddig a zöldes-kéket (ide kattintva elérhetitek) használtam. 629 FT volt a DM-ben.
Essence Sun Club bronzosító: Régóta a tökéletes bronzosító nyomában jártam, amikor megtaláltam az Essence bronzosítóját, 900 Ft-ért. Először NYC bronzosítót szerettem volna vásárolni, de hosszas keresgélés után sem akadtam rá. Így került a kosaramba a barna hajúaknak való bronzosító. Ez az első bronzosítóm. Talán ez volt a kedvenc termékem nyáron, sőt ez a láz még most is tart nálam! :) Nagyon kellemes, kókuszos illata van, olyan mintha egy karibi utazáson járnák, de legalább Tunéziában ! ;)
Gliss Kur Million Gloss Express Hajregeneráló Balzsam: Hajszárítás után szoktam használni ilyen fújható balzsamokat, hogy megkönnyítsék a hajam kifésülését. A csomagolása nagyon csábító, az illata szerintem mennyei és nagyon szexi. A hajnak ad egy kis plusz fényt és puhává is varázsolja. Ára: 780Ft
Balea Papaya&Olívaolaj kézkrém: Ennek a kézkrémnek története van.. Még tavaly osztálykiránduláson minden  barátnőmnek én adtam a mennyei illatú sheavajas kézkrémemből (teszt itt), mert annyira tetszett nekik az illata. Aztán az idei osztálykiránduláson érettségi után, megismétlődött ez a dolog, csak nem én adtam, hanem kaptam az egyik legjobb barátnőmtől. :) Rögtön feltűnt, hogy az illata csodás nyárra emlékeztet. Így vettem meg. Az kár, hogy a jó kézkrémek mindig limitáltak. :/ 399 Ft volt.
Essence korrektor: Még Nikinél olvastam erről a termékről, aki ódákat zengett róla. Most épp tesztelgetem, és bevallom nekem is tetszik! A piros foltokra kerestem főként, de a szem alatti karikákra is megteszi. Ára:649 Ft
Minihajgumik: Ha valamilyen fonatot készítek, evvel szoktam begumizni a végét. Egy csomag 190 Ft-ba kerül.



Follow on Bloglovin
Hogy tetszett a poszt? Melyiket próbáltátok már? Melyikből legyen teszt bejegyzés? Várom a kommenteket! xoxo:Yvett

4 megjegyzés:

  1. Imádom a Fructis samponok illatát, annyira jók! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, egyetértek Kriszti, nagyon fincsi gyümölcsös illatuk van! :P
      xoxo

      Törlés
  2. A Baleás kézkrém a legjobb választás volt, imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és tényleg! ;) Rendkívül fincsi illata van! <3
      xoxo

      Törlés

köszi a kommentet!<33