2014. február 14., péntek

Tökéletes szempilla! De hogyan?


Sziasztok Lányok! Ismét 'cikk' írásba vágom a fejszémet. Ismerhetitek ezt a formulát, hiszen régebben írtam néhány cikket: Segítség magas vagyok!; Tökéletes szemöldök! De hogyan? ;Segítség pattanás! Mit tehetünk ellene?;Irány az edzőterem!. A mostani téma a tökéletes szempilla lesz.
A folytatásért kattints a tovább olvasom-ra!

Ugye lányok, Ti is álmodtatok már a tökéletes szempilláról. Ami göndör, hosszú, dús és nem végső soron erős is. Segítek nektek néhány tippel, hogyan legyen az álomból a nagy betűs valóság!
Szempillaspirál:
Egy jó szempillaspirál nagyon sokat segíthet a lélegzetelállító pillák elérésében. Manapság rengeteg fajta közül tudunk választani, és kiválasztani a legmegfelelőbbet. A mai napig a Rimmel Scandal Eyes-ra voksolok, nekem ez a legjobb. Régebben teszteltem is, megnézhetitek ITT, csillagos 10*-es teljesítménye, dúsít, és hosszít, mindent amit kell! ;) Ha tartós hatást szeretnétek, akkor mindenképpen válasszatok vízálló fajtát.


































Ricinusolaj: A ricinusolajnak nemcsak hajnövesztő, de szempillahosszító és dúsító hatása is van. A patikákban kapható néhány száz forintért. Hogyan alkalmazzuk?:  Minden este lefekvés előtt egy már nem használt és megtisztított szempillaspirállal vigyük fel a szempillák tövébe csukott szemre. Vigyázzunk, hogy szembe ne kerüljön, mert irritálhatja azt! Alkalmazhatjuk fültisztítópálcikával és vattakoronggal is. Majd használat után reggelenként töröljük át a szemünket langyos vizes vattapamaccsal.  Nem kell megijedni, ha az első néhány használattal kihullik pár pilla, hiszen ezek a természetes dolgok úgy "dolgoznak", hogy először eltávolítják az elhaltat, és utána nő ki az új. 2-3 hét rendszeres alkalmazás után várható látványos eredmény.
Argán olaj:  A bőr, haj, arcápoláson kívül még a szempillákat is erősíti a benne lévő vitaminok (pl. E és C vitamin) miatt. Szupermarketekben kapható, az ára 1400-2000 Ft között mozog. Felvitele ugyanúgy történik, mint a ricinusolajé.

Vitaminok: A drogériákban (DM, Rossmann,Müller) kaphatóak különböző szépségvitaminok amik kifejezetten jó hatással vannak a hajra, körömre, bőrre és akár az igéző szempillákra. Ha valakinek elkezd hullani a szempillája, valószínűleg vitaminhiány áll a háttérben. Én a Béres szépségvitaminját Q10-el szedtem, különösebben nem tapasztaltam semmit. Ezenkívül az Oriflame Wellness vitaminját szedtem, amitől már vettem észre változást: Szebb lett a bőröm, erősítette a körmeimet, és erősítette a szempilláimat is.
Szempilla göndörítő: Ez az eszköz sokak számára rémisztő, hogy mi fog történni a szempilláival, ha használja. A valóság azonban az, hogy csak kíméletesen és gyengéden nyomjuk meg a göndörítésnél és így megelőzhetjük a hullást. Ugyanúgy, mint a bőr radírozásnál a bőrünknek, úgy szempilla göndörítésnél a szempilláinknak is szüksége van, egy-egy pihenőnapra. Használatával természetes ívet érhetünk el.
Műszempilla: Nagy ellenzője vagyok ennek az egész műszempilla dolognak, meg úgy összegében minden műnek. Ideig-óráig ugyan csodásan mutat, de nem örök. A műszempilla alatt akár elhalhatnak az igazi pillák. Érdekesség, hogy először a Max Factor 1919-ben dobta piacra Hollywoodban. Férfi létére még Michael Jackson is viselt ilyet
3D-s,4D-s szempilla: Ezek a legújabb őrületek. Csak szakemberek tehetik fel, erős ragasztóval,ami körülbelül 1 órát vesz igénybe és 4-8 hétig szépek maradnak.

*-*

Sztárok szempillái:







Végül a sajátom: Imádom! :D Már rengetegszer megkérdezték tőlem, hogy műszempillám van-e!!




Hogy tetszett a cikk? Ti hogy éritek el, hogy tökéletes legyen a szempillátok? Várom a kommenteket! xoxo:Yvett

2 megjegyzés:

  1. Nekem szerencsére alapból is nagyok a pilláim, én csak egy jó spirálra esküszöm, az én kedvenceim a Rimmel Extra Super Lash és az Avon narancs csomagolású Extend valami :D

    Új bejegyzés nálam ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor Te is szerencsés vagy, mint én. :)) Egyik spirált sem használtam még, de én imádom a Rimmel márkát.
      Természetesen benézek hozzád! ;) xoxo

      Törlés

köszi a kommentet!<33