2013. november 28., csütörtök

Francia hajfonat ~ hajpántként

Sziasztok Lányok! :) Ma egy különleges bejegyzéssel készültem Nektek, amiben megmutatom a legújabb hajfonatot, ami  egy francia hajfonat és a saját hajamból készült. Érdekesnek hangzik, nem ? Szerintem nagyon jól mutat, egy egyszerű ruha összeállítást is feldob. Az elkészítése nem nagyon bonyolult, csak egy kis ügyesség kell, hozzá és türelem. Körülbelül 8-12 percet vesz igénybe.Hogy hogyan tudjátok megalkotni Ti is, az kiderül a poszt folytatásából ;)A fizura évnyitókor készült, ez megmagyarázza azt, hogy miért van rajtam matrózblúz. Igen, vannak még iskolák, ahol van kötelező egyenruha. :D  Ha gondoljátok követhettek Bloglovin és Facebook segítségével is!



 A folytatásért kattints a tovább olvasom-ra!




Amire az elkészítéshez szükséged lesz:
kis copf hajgumi,hajlakk,fésű, és a legfontosabb az a türelem
A beillesztett videó alapján könnyen elkészíthetitek!
Még több segítségért a Youtube-on keressetek a 'French braid headband' kifejezésre.
Hogy tetszett a poszt? Szeretitek a francia hajfonatot? Legyen még ilyesfajta bejegyzés? Várom a kommenteket! xoxo:Yvett

7 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ez a fajta frizura, de magamnak soha nem tudom megcsinálni... De azért még fogok próbálkozni... Neked szuperül áll! :)
    Hasonló matrózblúzunk van nekünk is suliban..:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először is köszönöm szépen, aranyos vagy és jól esik a dicséret! :) Próbálkozz és ne add fel, egyszer úgy is sikerülni, fog én hiszek benned!! ;) Ha sikerült, mindenképpen küldj képet, mert kíváncsi vagyok! Na, akkor nem vagyok egyedül! :D xoxo

      Törlés
  3. Nem rég találtam rád fel is iratkoztam! Nagyon tetszik ez a haj lehet,hogy énis megpróbálom elkészíteni!:) amúgy ha van kedved nézz be hozzám: http://eperbirodalom.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, köszi! :) Hajrá, én szurkolok, ha sikerült, akkor várom a képet! Mindenképpen benézek, xoxo

      Törlés

köszi a kommentet!<33