2013. október 27., vasárnap

Fotónapló: Balaton

Sziasztok Lányok! Az előző bejegyzésben említettem, hogy augusztus közepén Balatonon voltam nyaralni. Ugyanott, mint tavaly is, Balatonbogláron töltöttünk el 5 napot. Ez alatt az időtartam alatt készültek természetesen képek is, főleg az első napon, amit szeretnék most egy kis csokorba szedve megmutatni Nektek :) Bogláron a Szüreti fesztivál a legfelkapottabb program nyáron, amikor híres BB-t ünneplik. Fellépőkből sincs hiány, én az öt nap keretében: Oláh Gergő, Irigy Hónajmirigy, Kállay -Saunders András, Vastag Csaba, Keresztes Ildikó, Majka Curtis Blr, Kasza Tibi, Dj Dominique koncertjét láttam. Sétáltam a balatonlellei forgatagban és kilátogattunk a mólóra is. Napozásból sem volt hiány, de arról nem készültek képek :DD (A Djerba-i élménybeszámoló is készül, csak rengeteg kép közül kell válogatnom, s napokra összeszednem)
Size the day :)!






 Szökőkút Balatonlellén
Hogy tetszenek a képek? Voltatok már Balatonbogláron, Balatonlellén?  Várom a kommenteteket! xoxo:Yvett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

köszi a kommentet!<33