2013. augusztus 25., vasárnap

Sütöttem: Csodás csokis muffin

Sziasztok Lányok! A blogger szerkesztőfelület fogalmam sincs hova tüntette az előző bejegyzésemet :(! Gyorsan kárpótolom a kedves olvasóimat!Ugye, most meglepődtetek, hogy nem outfit poszttal várlak Titeket?! Úgy gondoltam, hogy most egy kis kitérőt teszek és recepttel kísérletek! Mivel még nem mozgok túl otthonosan a konyhába, ezért első sütésnek egy könnyű receptet választottam, ami számomra elsőre kihívás volt, és sikeresen helytálltam. Úgy nézzétek a képeket, hogy ez az első segítség nélküli sütésem (psszt! még telefonos segítség sem volt;)! Ha szívesen követnétek Bloglovin'-on & Facebook-on vagy kérdésetek lenne, akkor nyugodtan feltehetitek Ask.fm-en! A folytatásért kattints a tovább olvasom-ra!

A receptet köszönöm a Mindmegette.hu-nak!
Hozzávalók: 
- 15dkg liszt
- 2 tojás
- 15dkg vaj vagy Rama
- 15 dkg cukor
- fél csomag sütőpor
- 5 dkg keserű kakaópor
- 5 dkg tört étcsokoládé
Elkészítés:
Keverd össze a hozzávalókat, hogy a tészta szép sima legyen. Robotgéppel is lehet keverni, úgy még gyorsabb. Adagold ki a 12 muffin formába, majd 170 fokon süsd meg /kb. 20-25 perc/
Megjegyzés:
Ez a csokis muffin valóban rászolgált a *CSODÁS* jelzőre. Egyszerű és nagyon finom. Én minyonpapírt szoktam a muffinsütőbe tenni és azt csak 3/4-ig töl-töm meg, szépen feljön, melegen is nagyon finom. Ajánlom mindenkinek, mert nagyon fincsi, elrontani sem lehet.







 Hogy tetszett a poszt, legyen máskor is ilyen? Melyik a kedvenc muffin receptetek? Várom a kommenteket! xoxo: Yvett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

köszi a kommentet!<33