2013. július 30., kedd

Outfit: Pilot sunglasses

*English version below* Sziasztok Lányok! Ma egy outfit mutatok nektek, ahol megjelenik a kedvenc pilóta napszemüvegem. Hiszitek vagy sem, de ezt a napszemüveget tavaly a Metro-ban vásároltam, csak 800(!) Ft-ért. Hihetetlen ugye? Ha már a kedvenceknél tartunk, akkor még egyet viseltem ebben a szettben, a Someone special nyakláncom, amit Anyukámtól kaptam ;) Remélem tetszik! Ha szeretnék akkor követhettek BLOGLOVIN' segítségével, természetesen nem kötelező :D A folytatásért kattints a tovább olvasom-ra!
Hey Girls! Today I show you an outfit, where you can see my favourite pilot sunglasses. Do you believe or not, but I bought in Metro store for just 800(!)Ft (~ €2.5) Well, it is unbelieveable yeah? My favourite too, is in this outfit post, is my 'Someone special' necklace, wich got from my mum;) Hope you like it! Please follow my blog via BLOGLOVIN'.











Outfit
Ing/Shirt: Anyu gardóbjából/ From my mum wardrobe
Nadrág/Jeans: Kínai/ no-name brand
Napszemcsi/Sunglasses: Metro
Cipő/Shoes: Deichmann
Óra/Watch: C&A
Karlötők/Bracelets: fehér/white: Avon, kék/blue: D.I.Y.
Nyaklánc/Necklace: Anyukámól kaptam/Gift from my mum
FACEBOOK|INSTAGRAM|BLOGLOVIN'
Hogy tetszett a poszt? Van pilóta napszemüvegetek? Várom a kommenteket, xoxo:Yvett

12 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ne haragudj,de hízz egy kicsit,mert egyébként ez a nagyon jó szett,nevetségesen áll így rajtad...De egyébként nagyon csini maga az
    összeállítás!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Az ing maga néhány mérettel nagyobb az ideális méretemnél, mert ahogy írtam Anyukám szekrényéből való. Ezért is tűrtem be :D Amúgy igazad van, hogy hízzak egy kicsit, rajta vagyok és remélem sikerül is! ;) Köszönöm szépen, és örülök, hogy egyébként elnyerte a tetszésedet! ;) Várlak vissza! xoxo <3

      Törlés
  2. Szerintem meg annyira jó ez a szett, mint amennyire egyszerű! És nagyon is jól áll.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre mondják azt, hogy egyszerű, de nagyszerű! :))) Köszönöm szépen! :) Téged is várlak vissza! xoxo <3

      Törlés
  3. Szerintem ha egy sokkal passzosabb nadrágot húzol a bővebb inghez, akkor úgy még királyabb lenne!:)) Amúgy remek ötlet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igazad van Gréti :) Csak ki szerettem volna próbálni valami újat, és most ez így sült el! Majd legközelebb! Köszi:))))) xoxo

      Törlés
  4. Szerintem a napszemcsi egy kicsit nagyocska... széles :/
    És egyetértek az előző hozzászólóhoz... valamelyik darabnak passzolósnak kellett volna lenni :) De amúgy tényleg csini..puszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Vikii! Igen, sajnos 1 év alatt, hogy is mondjam kitágult, vagyis elvesztette az eredeti alakját :( Igen, igen :)) Köszi szépen, aranyos vagy! xoxo <3

      Törlés
  5. Hi Sweety
    I just got here in your Blog, lovely outfit, I love the sunglasses so much ...
    Really beautiful!
    I would be really happy if you'd like to follow each other? ... let me know
    WAITING FOR YOU
    KISSES AND HAVE A NICE DAY!

    www.limaswardrobe.com

    VálaszTörlés
  6. Ezek a balerina cipők elképesztően jól állnak neked! :)
    Több ilyen outfit-et kéne csinálnod! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juj, de aranyos vagy köszönöm szépen! :) Nagyon szeretem a balerina cipőket, úgyhogy semmi akadálya! ;) Terveim között szerepel olyan outfit, amiben ilyen cipellőt viselek, sőt ha jól emlékszem nemrég fotóztunk is olyat! Remélem tetszeni fognak!!
      Szép napot! :) xoxo

      Törlés

köszi a kommentet!<33