2013. június 14., péntek

5+1 alapdarab nyárra!


Sziasztok Lányok! Összeállítottam egy listát, melyben láthatjátok mik azok a ruhadarabok amik kihagyhatatlanok idén nyáron is. Ha gondoljátok kövessetek BLOGLOVIN'-on. (Following gomb megnyomásával) A folytatásért kattintsatok a tovább olvasom-ra!

1.Farmersort:
A farmer örökké a divat része marad. Nyáron viselhetjük ennek rövidebb változatát a farmersortot. Nem is beszélve arról, hogy kiemeli a napbarnított lábakat. Rengeteg díszített változata ismert a csipkéstől egészen a szegecsesig.
2.Fehér felső:
Ez lehet top, illetve rövid ujjú. A legjobban kihasználható topok ebben a szezonban is a minta nélküliek, egyszerű darabok. Könnyen feldobhatjuk sok-sok ékszerrel és egy jól megválasztott alsóval.

3.Maxi ruha:
Az idei nyáron virágkorát éli majd, szóval ha még nincs, akkor itt az idő beszerezni egyet. Pasztellszínekben hódítanak majd. Alacsony lányoknak  is nagyon ajánlom, mert optikailag nagyít. Aki nem szeret magassarkút hordani az most fellélegezhet, mert földig érő a ruha és nem látszik, ha lapos talpú szandált visel.

4.Virágmintás felső:
 Ezeket a felsőket, nem mintás nadrággal/szoknyával érdemes viselni, mert, ha nem akkor könnyen túlzásnak tekinthető az összeállítás. Itt most a kisebb idomokkal rendelkező lányok örülhetnek, mivel pont ott nagyít optikailag. Lenge anyagokból is előszeretettel készítik, így a legnagyobb hőségben is ideális választás lehet.

5.Blézer: Egy hűvösebb nyári estén tökéletes darab lehet egy blézer. Nyári ruhákhoz különösen jól áll! Blézerre fel ;)


5+1 Kiegészítők terén tarolnak a nagy karimájú kalapok, amik védenek a napfénytől. Színes neon körömlakkok, még mindig divatban van a 'neon love'. Lábbelik közül a saruk örvendnek népszerűségnek a nyári időben.


Follow on Bloglovin
Hogy tetszett a poszt? Hordotok ilyen alapdarabokat nyáron? Várom a kommenteket! xoxo:Yvett

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jól összeválogattad a dolgokat :) Sajnos én elég pici vagyok, és eddig akárhányszor próbáltam maxi ruhát, nevetségesen festett rajtam, úgyhogy erről lemondtam :D Viszont már két kalapot is beszereztem erre a nyárra.. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik Dórika! Ó sajnálom, hogy nem lett jó a maxi ruha, pedig egy-két darab hihetetlenül csinos! Kalapra fel, én is nagyon szeretem őket, hiszen csinik és még hasznosak is ;)! xoxo

      Törlés

köszi a kommentet!<33