2013. január 8., kedd

Outfit: Light brown

Heyhoo Csajok! Ma ismét egy outfitet mutatok Nektek :) Az év nagy kedvence lett nálam, mert nagyon csinos főleg a finom anyagú krémszínű felső miatt!  Másrészt jó kiszakadni a szürke hétköznapokból és vidámabb színeket viselni. Amit hozzáválasztottam barna kardigánt na annak története van: Már régóta szerettem volna vásárolni ilyen stílusút sehol sem találtam, aztán az egyik barátnőm felhívta az egyik felhívta rá a figyelmemet, hogy ő a favorit üzletében látott egyet és ő volt az. Remélem a Ti ízléseteket is elnyeri az összeállítás ;)!

A folytatásért kattints a tovább olvasom -ra!




Plusz egy kép fekete-fehér. Keep smiling!
Amit viseltem:Felső: Olasz butik
Kardigán: Olasz butik
Gyűrű: Claire's
Fülbevaló:C&A

LÁJKOLJ|KÖVESS|KÉRDEZZ
Hogy tetszett a poszt? Szoktatok krém színeket viselni? Mivel párosíthatjátok? Várom a kommenteket!xoxo:Yvett

4 megjegyzés:

  1. jajj ez nagyon csini... a gyűrűd kifejezetten tetszik :)

    Amúgy egyszer csinálhatnád úgy hogy valahová leteszed a fényképezőgépedet, és beállítod.. kár, hogy nincs meg az összhang.. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Vikii, de édes vagy :)))! Én is imádom a gyűrűmet, ez a kedvenc darabom!
      Igen már próbálkoztam vele úgy, de nem teljesen tökéletes sajna. Nem találtam olyan helyet ami tuti megfelelne. De ígérem, lesz összhang, mert Anyu ma is fotózott engem. xoxo

      Törlés
  2. thanks a lot, and yes let's follow each other :D

    Bisous, Marie <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thank you Marie! Okay, I'm in :)
      Have a nice day! xoxo

      Törlés

köszi a kommentet!<33