2013. január 28., hétfő

Irány az edzőterem! #1


Heyhoo Csajok! Most egy személyesebb témáról írnék Nektek. Igaz még se a privát szférámba hatoló, inkább inspiráció és motiváció a téma egy kis személyes poszttal keverve. A történetet kezdjük az elején. Világéletemben mozogtam legyen szó balettről, jazz balettről, teniszről , úszásról vagy éppen lovaglásról. Anyukám tesitanár is és elvárja tőlem, hogy mozogjak, ha még ennek nem is mindig teszek eleget. Na igen a tizenévesek legfőbb problémája (szerintem) a lustaság. Biztos ti is magatokra ismertek ha azt mondom, hogy én vagyok a holnap lány.. tudjátok majd holnap tornászok. Most úgy döntöttem szakított ezzel a hagyománnyal mert, már közel egy éve nem voltam edzőteremben sem tornán. Így az osztálytársaimmal/barátnőimmel elhatároztuk, hogy véget vetünk a lustálkodásnak és irány az edzőterem. Az első óránk jövő csütörtökön lesz, step aerobikkal kezdünk. Előre félek, mert 100%-ig biztos vagyok, hogy kemény lesz és fájni fog a másnap. Az utána következő óránk pedig a népszerű zumba lesz. Amire mindenképpen szeretnék dolgozni az a vádli, comb, has, fenék tájéka.
Ha szeretnétek elolvasni a folytatást kattintsatok a tovább olvasom-ra!
Most komolyan neki kell állnom ha törik ha szakad, nem ülhetek itt a gép előtt, mint egy couch potato!! :D Viccet félretéve az egyik fogadalmam az volt saját magamnak, hogy neki állok keményen edzeni és formásítani az alakom, mert izmokat akarok és az nem csak úgy odaszállnak az ember testére. Tudjátok a mondás azt mondja, hogy mindenért meg kell dolgozni. Szeretnék egy olyan eredményt látni magamból ami a környezetemnek is tetszenek és elismerő pillantásokat látni. Ha Ti is hasonló cipőben jártok csak ajánlani tudom, hogy álljatok neki edzeni és nézzétek meg milyen boldogsággal és büszkeséggel tölt el benneteket, hogy elértétek azt a célt amit kitűztetek magatok elé. Az én célom: Az előbb említett testrészeimen látható változást elérni és izmokat építeni. Félreértés ne essék én nem akarok fogyni, SŐT hízni akarok.Csak kéne ahhoz ugye izmokat építeni, aminek most itt az ideje. Akik ismernek engem azok tudják, hogy egészséges életmódot folytatok. Kirakok egy listát ide, hogy lássátok mit viszek az első edzésre.
  1. Edzőcucc: (melegítő,póló,kényelmes edzőcipő, hajgumi)
  2. Törölköző
  3. Ásványvíz
  4. Esetenként MP3, vagy telefon zenehallgatás céljából
Most úgy érzem, hogy nagy bennem az elhatározás és a motiváció és változtatni akarok magamon jó irányba. Ha megint el lustulnék kérlek rúgjatok fenékbe!! ;) Ha gondoljátok rakhatok ki képeket, hogy majd mire jutok és mondjátok majd meg azt is, hogy legyen-e folytatása ennek az egész projektemnek?! Búcsúzóul pedig néhány motiváció:

Otthoni edzéstipp / gyakorlás

LÁJKOLJ|KÖVESS|KÉRDEZZ
Remélem adtam mindenkinek egy kis erőt a sportolás elkezdéséhez. Ti sportoltok valamit? Van bevált edzéstervetek? Várom a kommenteket!
Xoxo:Yvett

2 megjegyzés:

  1. Jaaj ez most megihletett engem!:D De komolyan, és az az otthoni edzésterv is nagyon jó ötlet! És nekem aztán most nagy szükségem van rá, teljesen kijöttem a formámból :'( Köszii ezt neked!!:D:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gréti, ennek hihetetlenül örülök! :) Igen jó ötlet, én is kipróbáltam, de csak mindenből a felét csináltam, mert ez így kezdésnek sok lett volna. Szóval Neked is úgy ajánlom, aztán fokozatosan lehet többet és majd úgy az egészet megcsinálni. Van ilyen, remélem tudtam motivációt adni és belekezdesz és majd beszámolsz az eredményekről, fejleményekről :)) Szívesen máskor is, jövő héten jön a folytatása, zumba óra után (step aerobikra nem mentem, mert nem tenne jót a térdemnek). xoxo

      Törlés

köszi a kommentet!<33