2012. szeptember 29., szombat

Fodrásznál jártam

Heyhoo Csajok!A minap fodrásznál jártam,hajvég igazítási ügyben.Mivel általában vasalom a hajamat(persze csak hővédővel) több roncsolásnak van kitéve.Most csak keveset vágattam nem,mint tavaly télen,csak 4-5 centit,ahol el volt törve a hajvégeim,na meg a fufrum állandó igazítást igényel.Most viszont megfogadtam,hogy ráállok teljes gőzzel a hajnövesztés projektre,mert nyárra szeretnék álomszép hosszú tincseket.:D A hajam természetesen itt is ki van vasalva,de ha érdekel Titeket akkor megcsinálom majd a 'Nagy Hajcihő'-s posztot is
A folytatásért kattints a tovább olvasom-ra!



Bohóckodás :DD

+1 bónuszkép
A gyűrű pedig a Clarire'sből való cuki szerzemény.Be kell vallani masni mániás vagyok :)!
Készülök Nektek majd egy nagy körmös poszttal,ahol láthatjátok a nyári összes manikűrömet.
Mit szóltok a hajamhoz?Ti is növesztitek?Milyen módszerrel?Várom a kommenteket,Xoxo:Yvett

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

köszi a kommentet!<33