2012. augusztus 12., vasárnap

Outfit:Részletek

Heyhoo!Most egy ilyen részletes bejegyzést hoztam,mivel nem tekintem igaz outfitnek.Azt a felsőt amit láthattok rajtam,azt anyukám varrta.A nyári igazi kedvenceim azok a Zenzentől nyert virágok,ami nagyon bejött.Láthatjátok még a pilótaszemüvegem-et,ami szintén nagyon elnyerte a tetszésemet.Sokak örömére megígérem,többet nem láthattok szilikon pántot.Köszönöm a megértést :DD Csekkoljátok ;)





Felső:Anyum varrta
Nadrág:Turi
Virág:Zenzen,H&M
Napszemcsi:Metro
Nyaklánc:Anyutól kaptam
Körömlakk:Kallos
PS:Lájkot kérek ide:http://www.facebook.com/lovedivatmania
Mit szóltok ehhez az outfit részlethez?Van farmersortotok?Várom  a kommenteket!Xoxo:Yvett

4 megjegyzés:

  1. Ez az összeállítás most nagyon tetszik! Jól látom, csipkés a sort alja? Nagyon cuki! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,aranyos vagy :)!Igen jól látod,csipkés a sort alja,szerintem ez tök feldobja :D

      Törlés
  2. hát az ilyesmi virágokkal sose leszek békében, nem is voltam soha. a naci tetszik és örülök, hogy lemondasz a szilikonpántról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se voltam a virágokkal békében,sőt mondhatni ki nem állhattam őket,de a vélemény szépen lassan kezdett megváltozni,mint a virágminta és a virágok terén.Visszafogott darabokat kedvelem amilyen ez is.Adj neki egy esélyt! ;)Köszönöm,és igen már én is örülök,rájöttem,hogy baki volt a divat terén :DD
      xoxo

      Törlés

köszi a kommentet!<33