2012. augusztus 5., vasárnap

Balea ajakápoló{teszt}


Heyhoo Csajok!Ma a Balea rózsaízű(?) ajakápoló tesztjét hoztam nektek :)Kíváncsi vagytok hogyan bizonyított?Akkor csekkoljátok ;)
Kinézet:Semmi csicsa,egyszerű,letisztult pink szín a fedélzeten 5/5!
Tartósság:Sajnos nem éppen a legjobb,mondhatnám azt hogy a rossz kategóriába tartózik.Felkenés után a kb.20 perccel a száj repedezéseibe összegyűlik és olyan furcsa lesz az egész.Le kell pontoznom 5/2!
Minőség:Szerintem a Balea mint márka egész jó,sokáig kitart,rózsaízű(?)finom illatú.Gyöngyház fényű hatása van.5/4
Összegezve:Hasonló kinézetre a Labello márkára.Jó márka,bár nem eléggé tartós,nem bántam meg,hogy megvettem.Akciósan 289Ft-ért 4,8 grammot kaptunk,ami szerintem egy próbát megért.15/11!Grat Balea ajakápoló!




Before



After


Figyelem:A blognak semmi köze az Balea céghez :)Hogy tetszik a teszt?Nektek milyen ajakápolótok van?Használtátok már ezt a fajtát?Hogy vagytok vele megelégedve?Várom a kommenteket!Xoxo:Yvett

6 megjegyzés:

  1. Én is használtam régebben, de én sem szerettem, hogy hamar lekopik, és nem is hidratált hosszú távon! Én most Carmex-et használok, igaz, hogy ez drágább, de szerintem nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen sajna.:( Majd egyszer kipróbálom,köszi a tippet!Xoxo

      Törlés
    2. én teljesen beleszerelmesedtem a Carmex-be még télen kezdtem el használni, azóta se nyúlok más ajakápolóhoz

      Törlés
    3. Na akkor ideje majd nekem is kipróbálnom!Biztos jó lehet,ha ezt írjátok ;) Köszönöm az ötletet,és ne felejtsétek el lesz róla teszt ha beszerzem :))

      Törlés
  2. Hm.. Ezeknek a cuki gyümiízű ajakápolóknak sok értelmük van.. Ha nem keni fel az ember percenként a szájára úgy is kiszárítja, arról nem is beszélve, hogy szerintem szörnyű, mikor bekenem vele a számat, aztán iszok egy pohár vizet és érzem a szörnyű rózsaízt..:D Sőt szerintem a szám hidratáltabb natúran mint ezekkel. Max rúzs alá..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hahahaa ezen jót nevettem,mert körülbelül ugyanez a tapasztalatom nekem is némelyiknél.Igen rúzs vagy szájfény alá szoktam alkalmazni én is :)
      xoxo

      Törlés

köszi a kommentet!<33