2012. július 8., vasárnap

Masni minden mennyiségben :)

Heyhoo Csajok!Visszatértem és mostantól mindennap várlak titeket új poszttal.Azért nem jelentkeztem,mert a Balcsin voltam az egyik barátnőmmel  egy hétig és készítettünk sok-sok képet :)))Az egy igazi mániám a masni.Legyen ruhán,táskán,kiegészítőn,cipőn nekem mindenhogyan tetszik.Nem tudom Ti hogy vagytok vele,de én egyszerűen imádom!!!Van sok minden dolgom ami masnis,most nézzétek meg az inspirációs összeállításomat!Majd készülök sajáttal is :)





És végül egy saját:)Pénztárca:Promod

Ti szeretitek a masnis dolgokat?Vannak masnis dolgaitok?Várom a kommenteket!Xoxo:Yvett

6 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki képek :) A magassarkú ♥

    VálaszTörlés
  2. Én is masnimániás vagyok *.* imádom a pénztárcádat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor üdv a klubban :D Köszönöm szépen :)!

      Törlés
  3. Teljesen masnimániás vagyok én is :) Még egy masni tetoválásom is van!

    VálaszTörlés

köszi a kommentet!<33