2012. május 25., péntek

Hogyan viseljük:Virágminta



Heyhoo eper fagyik :D!Most az eddigi leghosszabb bejegyzésemmel jöttem.Folytatom a Hogyan viseljük? sorozatot.Már az első részt láthattátok, aki nem az megnézheti:Hogyan viseljük:Blézerek
Nos most nem megjelenés,hanem viselet szempontjából állítottam össze kategóriákat.Remélem tetszeni fog mindenkinek,és olyan sikeres lesz,mint a blézeres bejegyzés :)Na lássuk a medvét...:D
{képek forrása:wehearted.com}

Nadrágon:Az a lényeg,mint a többin,hogy ne túlozz!Tudjátok az egyszerű,mindig nagyszerű!!Esetleg rakhatsz a hajadba virágos csatot :))






Felsőn:A felsőket bátran hordhatod,barna illetve pasztell színekkel.




Ruhán:
Ha a ruhád már virágmintás,mindenképpen egyszínű kiegészítőkkel variáld!Plusz egy tipp,ha igazán passzolni akarsz a ruhádhoz válaszd ki a minta egy színét és fesd ki a körmödet :)




Cipőn:
Az a lényeg,hogy ne vigyük túlzásba a különböző színek,minták variálását.Képzeljük csak el biztos senki nem akar úgy kinézni,mint a Barátok köztből a Gizi,hogy mindenféle színt és mintát ráaggatnak :D





Egy kis extraság :DHa már lúd,akkor legyen kövér,ugye mondtam,hogy hosszú poszt lesz?



Viszont most a sztárok kimaradnak a "buliból",mert így is egész hosszúra sikeredett a bejegyzés!Na melyik a kedvencetek,lehet válogatni :DTi hogy szoktátok párosítani ezt a mintát?Várom a kommenteket!Xoxo:Yvett
Update:Mit szólnátok a browngirl oldalcímhez?
Update +1:FOGLALT,nem hiszem el!!! :OOOO
Nem lehet írni a blogspot-soknak,hogy tegyék szabaddá a címet,mert akié az nem használja!Help me!!

2 megjegyzés:

  1. Én is imádom a virágos ruhákat, én is írtam róla postot itt: http://bubbiful.blogspot.com/2012/05/viragos-ruhadarabok.html
    Ezek körül a fekete alapon vegyes szinű virágos ruha <3

    VálaszTörlés
  2. Köszi,hogy írtál kommentet Zenzen!Igen láttam,és még komiztam is :))Xoxo

    VálaszTörlés

köszi a kommentet!<33