2017. március 25., szombat

Mindent az új hajszínemről! #loréalsunkissjelly

Sziasztok Lányok!
Megint egy nagyobb kihagyás után újra itt vagyok.  Nagyon sok minden történt velem az elmúlt időben, akik követnek Instagramon (@yvettful néven megtaláltok! ;)) nagyjából képen lehetnek.
Már másfél éve (2015 nyár), hogy megváltam a sötétbarna hajszínemtől és szőkésbarna vagy sötétszőke (kinek hogy tetszik) vagyok. Tavaly előtt májusban kezdtük el az egész procedúrát az egyik barátnőmmel. Hajam elleni merénylethez Loreal Casting Sunkiss Jelly zselét használtuk. Ez volt életem első hajfestése, előtte még sosem próbáltam ki semmit, mert elégedett voltam a saját hajszínemmel, De akkor úgy voltam vele, hogy kell valami változás, és így döntöttem a világosabb hajszín mellett. A L'oréal Sunkiss Jellyből 3 árnyalat kapható, nekem a legsötétebb hajra használhatót  (01-es) kellett megvennem, mivel sötétbarna hajszínnel rendelkeztem.
Ha kíváncsiak vagytok, hogy milyen lett a végeredmény kattintsatok a tovább olvasom-ra.
Összesen 4-szer festettük a hajamat, 2 napos kihagyásokkal. Ezt a zselét úgy kell használni, hogy közvetlen hajmosás és hajszárítás után felkenjük, majd ismét megszárítjuk vagy kiülünk a napra és így világosabb hajszínt eredményez. Ha jó idő van az utóbbit javaslom. Nagyon kellemes illata van, amely a nyárt idézi. Nekem 4 hetente szokta a legjobb barátnőm festeni, vagy néha szoktunk csúszni, mert nem tudjuk összeegyeztetni. Összességében én nagyon elégedett vagyok vele, újra ezt választanám. Így Nektek is szívesen ajánlom! :)
Az eredeti hajszínem sötétbarna

A második hajfestés után

 
A negyedik hajfestés után
Follow on Bloglovin
Remélem, hogy örültök a visszatérésnek! Hogy tetszik az új hajszínem? :)  Ti mit használtok?
xoxo:Yvett

1 megjegyzés:

köszi a kommentet!<33