2012. március 9., péntek

Fogszabályzó~Ciki vagy cuki?


Heyhooo.:)Újra itt vagyok egy kis gondolkodás után...mert nem tudtam mi legyen a bloggal,mert szinte senki nem jött és senki nem kommentelt.De most új erőre kaptam :)Valamint nagyon köszönöm a 12 követőt,nagyon jól esik remélem lesz 20 is és annál több,de egyenlőre megelégszem evvel is ...Mivel ketten is írtátok,hogy legyen ez a téma most ez lesz.
A szép fogakért meg kell szenvedni,de nem mindenkinek.Nekem 12 évesen kihúztak két fogamat,mivel koraszülött voltam és keskeny az állkapcsom,ezért a fogaim egymásra akartak nőni,ugye akkor még tejfogat váltottam és időben meg kellett csinálni a beavatkozást.Éjszakai fogszabályzót hordtam,de azt is néha-néha hála neki szép lett a felső fogsorom.De az alsó nem azért szeretném azt is megcsináltatni,de azt mondták azt már csak állandóval lehet.De én bevállalom,mert szeretnék szép,fehér Hollywood-i mosolyt...:)Valószínű nyáron és csak az alsóra,mert arra kell.Az én véleményem a fogszabályzóról,hogy szerintem nem ciki,hanem cuki :)))!Mostanában a sztárok is 'népszerűsíteni' szokták.Tudtátok például,hogy Miley Cyrusnak vagy Vanessa Hudgens-nek,Zac Efronnak is volt fogszabályzója?
Nektek mi a véleményetek?Volt/van fogszabályzótok?Ciki vagy Cuki
Várom a hozzászólásokat,Xoxo:Yvett

10 megjegyzés:

  1. Abszolút cuki, sőt akár szexi is lehet! :)
    Nekem szerencsére nem kell, elég szabályosak a fogaim, de ha lenne, biztos, hogy színeset kérnék :D És kitartást hozzá, szerintem mindenképpen megéri bevállalni, akármilyen kellemetlenségekkel jár is.
    Üdv,
    Eszti

    www.beautysandwich.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez így van,Eszti :))!Köszönöm a kommentet és a bíztatást is,aranyos vagy<3
      Xoxo

      Törlés
  2. Szerintem a fogszabályzót viselni kell. És persze nem mindegy, hogy hogy. Ha az ember rejtegeti és emiatt nem mosolyog akkor ciki. De ha nevetünk, és vidámak vagyunk a fogszabival együtt, és persze a magabiztosság megjelenik az outfitünkben is akkor cuki.
    Szerintem mindenképpen csináltasd meg, mert megéri és viseld nagy önbizalommal és büszkén! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szintén neked is igazad van Grétii.!Köszönöm a kommentet,és neked is köszi a bíztatást ;):D
      Xoxo<3

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Akkor sok sikert neked is hozzá :)!
      És a posztot se felejtsd el majd :D

      Törlés
  4. én évekig szoptam az ujjam. Anyumék mindennel próbáltak leszoktatni, a jó öreg csípős dolog is megvolt, de az sem segített. Találtunk egy régi szőrös kesztyűt és azt adták rám. Persze éjjel alatt levetettem, de valahogy sikerült leszoknom. De sajnos későn. Volt éjszakaim is felsőre, de most kereken 7 hónapos állandó fogszabályzósként kijelentem: baromi jó a fogszabályzó!! Esküszöm. Hozzám nőtt és nem várom, hogy leteljen a két év, nem akarom, hogy leszedjék.. Olyan jó, hogy minden hónapban más színű gumikat lehet rá rakni, és minden hónapban más színű a mosolyom. Igaz, még a felén sem vagyok túl, de egyértelműen többet és magabiztosabban mosolygok! :) 8és ezt mások is észrevették, mindenki mondta, hogy jól áll és milyen vidám lettem)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök,hogy jól végződött a történeted M :)! A fogszabályzót viselni kell és te nem hazudtoltad meg ezt a tényt :) Keep Smiling! ;) xoxo

      Törlés
  5. Azóta már eltelt egy kis időt. Feltették a fogszabályzót? Azt tudnod kell,hogy egy jó orvos nem tesz fel fogszabályzót csak 1 ívre. Akkor sem, ha a másik ív szabályos. Mivel a harapást is szabályozni kell, ezért mindkettőre fel kell kerülnie.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)
      Igen, azóta már van éjszakai fogszabályzóm az alsó fogsoromra, és ennek érdekében megszabadultam két fogamtól is alul, hogy szimmetrikus legyen a felső fogsorommal. Ez a jelenleg megoldás, mert most nagy kihívások elé nézek ( nyelvvizsga, érettségi). Nyáron, pedig felteszik az állandó fogszabályzót, az alsó fogsoromra.
      Igen, tudom, pontosan ezért szabályozzák hozzá most az alsót a felsőhöz. Két különböző fogorvos csinálta/csinálja, ezért van így. A fejleményekről, majd készítek egy új bejegyzést! Köszönöm, hogy érdeklődtél! Legyen szép napod :)
      xoxo ❤

      Törlés

köszi a kommentet!<33