2012. október 17., szerda

Ingyen ékszerek! igen :)

Heyhoo Csajok!Egy nagyon jó oldalt találtam,aminek az ajánlata bloggerináknak szól.Mivel ez is feltétel,hogy írjak róluk egy kis bemutatót így megteszem,remélem felkeltettem a Ti érdeklődéseteket is !Nos amiről most írok nektek,az nem más mint a Maxnina.com ,amely egy hasonlóan online rendelős weboldal.Amúgy több bloggerinánál láttam,hogy bekapcsolódtak a programba.Hiszen ki ne szeretne ingyen ékszereket kapni,ráadásul jóval olcsóbban,mint a többi ilyen oldalon.Lehet esküvői ruhát rendelni,szerintem valami csodásan néznek ki,maximálisan elnyerték,hogy beléjük szeressek. Wedding Dresses linken tudjátok megtekinteni.Szerencsére vannak akciós ajánlatok is a férfiak és nők is megtalálhatják,ami tetszhet nekik,de inkább,mint minden ilyen oldal a nőknek kedvez igazán,hiszen ékszereket nem vásárolnak tucat számra a férfiak.Amúgy korosztályt tekintve a fiatalokra összpontosítanak,miért is ne?:D Külön keresési opciót találunk az újonnan érkező dolgokat,árak alapján,színek szerint jól ki van ez is találva.A kiszállítás a legtöbb ékszernél ingyenes, 7-15 munkanap.Most kaptok egy kis ízelítőt abból,hogy nekem mi tetszett meg az ékszerek közül,hiszen nem csak divat mániás vagyok,de ékszer is,ahogy ez már kiderült az outfit fotóimból is.Lássuk hát:



Ti mit gondoltok?Tetszenek az ékszerek?Várom a kommenteket!xoxo:Yvett

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Valami hasonló :) Igazából én nem ismerem az oasapot,mert soha nem voltam a partnerük.De ez jobbnak tűnik minőséget és árat is tekintve.xoxo

      Törlés
  2. Már rendelhettél tőlük? :-) Nagyon tetszik a blogod, így tovább!! :-) purpleversusviolet

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem még,nem mivel nem értem,mivel nem értem még el a 100-as követő számot.De ami késik,az nem múlik,szóval szeretnék majd rendelni!:)) Köszönöm szépen,aranyos vagy!<3

      Törlés

köszi a kommentet!<33