2012. február 6., hétfő

Wishlist~gyűrűk

heyhoo.:)Most egy kívánság listás poszttal jövök.Imádom a gyűrűket,ezt nem kell ragozni.Majd megmutatom nektek a saját gyűjteményemet:amiben kígyós arany gyűrű,csillogós,virágos stb..Sokszor kaptam ajándékba,mert tudják,hogy szeretem és vásároltam is főként a Clarie's-ben és a C&A-ban.Nemsokára feltöltöm a képeimet a telómról és készülök nektek személyes poszttal is természetesen a divattal kapcsolatban.Két hét múlva pedig egy meglepi begyezéssel várlak Titeket <33!De persze addig is jövök.Na itt lennének a kedves választottjaim a lista végtelen :))










Nektek melyik tetszik?Szeretitek a gyűrűket?Milyen a kedvencetek?
Xoxo:Yvett

5 megjegyzés:

  1. Az angyalszárnyacskás és a masnis jöhetnének^^ Bár nekem olyan kéne, amit tavaly Katy Perry koncertjén láttam, három vagy négy ujjas gumimacis gyűrű : D

    VálaszTörlés
  2. Ááh gyönyörűek! A púderszínű-rózsás és az angyalszárnyas szerelem.. *-*♥

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Csajok a kommentet :)Krisz:Azok nekem is,sőt mindegyik :)Az cuki lehet :D
    Grétii:Így van :))<3
    XOXO

    VálaszTörlés
  4. úristen : $ hol lehet olyan arany angyalszárnyas gyűrűt kapni? (mármint város, utca pontossággal .. és mennyiért kb)

    VálaszTörlés
  5. szerintem nézd meg a Claire's-ben,H&M-ben,Six-ben, WestEND-ben Budapesten vagy valamelyik nagyobb bevásárló központban vagy nézd meg itt:
    http://www.ekszershop.eu/spd/SR066/343_Angyalszarny_gyuru_egyedi_kovekkel
    kb.2000FT-2500FT
    remélem segítettem :)!

    VálaszTörlés

köszi a kommentet!<33